TANTÁRGY |
TANANYAG |
FELADATOK |
SZÁMONKÉRÉS MÓDJA |
Magyar Irodalom |
Kell egy tigris c. olvasmány |
munkafüzet 84-86.o. |
feladatlap formájában |
|
1. rész tk . 148-151. o. |
|
videó készítése a hangosolvasás- |
|
2. rész tk. 151-154.o |
|
ról |
|
3.rész tk. 154-155. o. |
|
|
|
A török uralom kezdete |
mf. 36. o. |
feladatlap formájában |
|
Mozaweb olvasókönyv 102.o |
|
videó készítése a hangosolvasás- |
|
|
|
ról |
|
A török basa |
|
|
|
Mozaweb olvasókönyv 106.o |
mf.38. o. |
|
|
|
|
|
|
Jellemzés készítése: |
fogalmazás mf.: 58-59.oldal |
tematikus időszak végén |
|
|
|
jellemzés írása egy mesehősről |
|
|
|
|
Magyar nyelv |
A kijelentő módú igék helyesí- |
szójegyzék |
tesztsor megoldása |
|
rásának gyakorlása |
feladatlap |
|
|
A fetételes módú igék |
szójegyzék |
tesztsor megoldása |
|
gyakorlása |
feladatlap |
|
A kell egy tigris c. olvasmányból kijelentő és feltételes módú igék gyűjtése, átalakítása megadott szempont alapján |
|
|
|
|
TANTÁRGY |
TANANYAG |
FELADATOK |
SZÁMONKÉRÉS MÓDJA |
Matematika |
Írásbeli szorzás kétjegyű szorzó- |
Tk.: 110-111. oldal |
feladatlap |
|
val |
mf.: 28.oldal |
|
|
Írásbeli szorzás kétjegyű szorzó- |
Tk.: 114-115.oldal |
feladatlap |
|
val |
mf.: 29-31.oldal |
|
|
|
|
|
Irodalom ,ének, rajz, technika komplex tematika: A Keménykalap és krumpliorr c. film megtekintése a tematikus időszak végéig |
Ehhez tartozó illusztrációk, feladatok konkrét nevelői utasítások alapján |
Hozzászólások